Amigos

Cuesta desprendese del remordimientu cuando pierdes la confianza de dalquién. ¿Cómo pues compensar les hores ufiertaes por ser el to amigu? Pesie a falla-y y llamentalo, nun pues devolve-y el tiempu que dedicó en ser el to collaciu, el tiempu qu'echó en apurrite dalguna solución o compañía ensin más. Pa min, el tiempu ye-lo too. La moneda cola cotización más alta, que nun almite cambiu de divises nin devoluciones. Quien te regala tiempu y cariñu, regálate un mundu.
Poro, soi amigu de los mios amigos. Porque me regalen el so tiempu y yo'l míu. Asina que perdí dalgún collaciu pol camín, y siéntolo ensembre. En concretu, alcuérdome de dos collacios colos que tuvi rellación una temporada y hasta proyectos a comuña. Aquello acabó mal, porque portáronse mal y portéme mal, o viceversa. Dame igual quién entamó la guerra, porque nun soi rencorosu, a diferencia d'ellos que creo que tovía me tienen noxu enforma. A min la rensía pásame. Ello nun quier dicir que volvería a ser amigu d'ellos, nin ellos de min. Pero nun soi de guarda-y tirria a naide y dame cosa que podamos cruzanos pela cai y nun saludanos. Prestaríame falar posao dalguna vez con ellos. Non p'amiganos, non. Sinón pa dici-yos que foi una pena, y qu'ellos me digan lo mesmo y depués nos separemos y nun volvamos falar más. Una forma de cerrar una puerta. Soi consciente qu'esto ye una mazcayada que pienso yo namás, una escena qu'imaxino ensin tener nin idea del presente o del futuru o del pensamientu ayén.
Cuando pierdo un amigu ábreseme una mancadura, una esfolladura nel pelleyu del alma, y nun soi pa cerrala más que cuando l'agraviu conviértese en palabra, y al falar cola otra parte íguase un círculu comunicante ente'l recuerdu d'odiu y el presente de reposu. Pienso qu'a lo meyor esta querencia por cerrar los fallos del mio pasáu pue ser un sentimientu egoísta. Que tien más que ver con llimpiar la mio conciencia que con otra cosa. Quiciabes nun haya xenerosidá nenguna nesti xuegu seriu de perdonar pa ser perdonáu. Con too, nunca fici dañu por facer. Y si fici dañu, foi ensin querer o pa responder a un dañu recibíu nun arranque d'esos que me dan pol mio sangre caldio. Depués, pésame la firida que faigo más que si me la ficieran a min.

Ayeri perdí otru amigu, y esta vez foi distinto. Porque nun tuvi la culpa. ¿Cómo pueo llimpiar la mio conciencia, facer les paces conmigo mesmu si nun cometí'l delitu del que m'acusen? Eso fádiame más qu'otra cosa: fastídiame que me xuzguen y condenen ensin prebes nin posibilidá de defensa nenguna, con argumentos circunstanciales, y razonamientos ilóxicos. Atópome nun cruce ensin caminos. ¿Qué faes cuando te manchen ensin saber cómo nin por qué? ¿Qué ventana abre ún p'aventar esti pruyimientu ensin remediu?
Esti collaciu fizo muncho por min porque me dedicó tiempu, pensamientos, cafés, dalguna cerveza, y munches palabres escrites y falaes. Yá dixi al principiu qu'esa moneda nun tien valor nel mercáu de divises. Pero yo tamién fici munchu por elli: dediqué-y munchu tiempu, y munchos conseyos p'ayudalu (anque poles mies llimitaciones nun sirvieran pa demasiao). ¿Cómo foi pa pensar depués d'estos años que diba face-y dañu? ¡Cuántes veces nun lu defendí nos alderiques qu'elli sabe y ente les persones qu'elli sabe! Pueo opinar distinto d'elli, taría bono que nun pudiera; y elli pue opinar coses estremaes de les que yo pienso. Pero traicionar la confianza de dalquién al qu'aprecies con puñalaes pela espalda, nun ye dalgo que ficiera nunca, nin voi facer enxamás. Hasta los mios peores enemigos reconocen que siempre tengo la vergoña d'atacar de frente y dando la cara.

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.